Wassily van Beek langer bij vrouwenteam

10 april 2018 16:15

Trainer Wassily van Beek zal nog een jaar langer trainer zijn van het vrouwenteam van v.v. Raamsdonk. Na 3 jaar is hij nog niet klaar en hij vindt dat er nog meer uit het team te halen valt. Ook leider Leon Hooijmaijers blijft nog een jaartje langer. Assistent-trainer Johan van der Pluijm heeft het zo goed gedaan dat hij het bij het 2e elftal van Raamsdonk mag gaan proberen en dus is er nog wel een vacature in te vullen.

Het vrouwenteam van v.v. Raamsdonk is blij dat Wassily nog een jaar langer door wil gaan. De samenwerking is prima en het team maakt nog elke week stappen. Ze zijn zeker nog niet uitgekeken op hun trainer. Dit geldt ook voor Wassily. Hij ziet het team nog steeds groeien en het voetbal wordt ook beter. Op dit moment draait het team bovenaan in de 5e klasse mee en het doel is om op termijn toch een keer een kampioenschap te behalen en te promoveren.

Leon Hooijmaijers is al jaren verbonden aan het vrouwenteam van v.v. Raamsdonk. Een twintig jaar geleden is Leon begonnen als vlagger en een aantal jaren geleden heeft hij het leiderschap op zich genomen. Ook hij heeft er nog steeds plezier in om wekelijks met het vrouwenteam op pad te gaan. “zolang de dames het prima vinden, blijf ik” aldus Hooijmaijers.

NOG STEEDS OP ZOEK NAAR EEN KEEPSTER

Het team is een mooie mix van allerlei vrouwen met een grote diversiteit. Van 16 tot over de 40 jaar en daar alle leeftijden tussen. En dat werkt prima. De jonge meiden worden af en toe op hun plaats gezet door de “oude rotten” in het vak en de jonge meiden houden de “oudjes” scherp.

Toch kan het team nog steeds versterking gebruiken. Met name zoeken de vrouwen nog steeds een keepster. Wil je bij een super gezellig team komen keepen of wil je het gewoon eens proberen, laat dan van je horen via leider Leon Hooijmaijers (tel: 06-26706957) of wil je dit team nog beter maken als assistent-trainer dan kun je ook contact opnemen.