Kom lekker voetballen bij ons!

31 maart 2018 16:45

Hoi jongens en meisjes,

Voor veel kinderen is voetballen hun favoriete vrijetijdsbesteding. Als er een bal in de buurt is, moet er tegenaan getrapt worden. Ze voetballen met vriendjes en vriendinnetjes op straat, op (school)pleintjes of op grasveldjes. Ze rennen, schieten en dribbelen alsof ze hun favoriete voetbalheld of -heldin zijn.

Dit begint al op jonge leeftijd. Samen met vriendjes en vriendinnetjes krijgen ze de kans om te spelen tegen hun leeftijdsgenootjes op het veld. Kinderen ervaren niet alleen een hoop plezier als ze voetballen, het is ook nog eens heel goed voor hun ontwikkeling.

Veel van jullie klasgenootjes voetballen al bij v.v. Raamsdonk en zij zouden het heel leuk vinden als jullie ook een keer mee komen trainen in de hoop dat jullie het zo leuk vinden dat jullie ook willen komen voetballen.

v.v. Raamsdonk maakt het mogelijk om vanaf heden tot aan de zomerstop (rond 1 juni 2018) kosteloos mee te trainen met jullie vriendjes en vriendinnetjes. Het is leuk als je voetbalschoenen hebt, maar met sportschoenen mogen jullie ook komen trainen hoor.

Wij hopen jullie snel te zien bij ons op Sportpark Den Uilendonck.

Met vriendelijke voetbalgroet,

v.v. Raamsdonk

Geef je op via onderstaande strook:

=============================================================================

Naam:______________________________________

Leeftijd:_____________________________________

Geboortejaar:________________________________

Telefoonnummer:_____________________________

** deze brief mag je ingevuld inleveren bij Gerwin Honcoop,

Pastoor Bruijnenstraat 10 te Raamsdonk, of bel tel. 06-20928599

Doelstelling van v.v. Raamsdonk:

Voetbalvereniging Raamsdonk is een vereniging van en voor de leden. Zij heeft als doel de leden zo goed en plezierig mogelijk te laten voetballen in een optimale onderlinge verstandhouding, met zorg voor het geestelijk en lichamelijk welzijn van de leden, van leden van andere verenigingen en van officials. De vereniging staat in principe open voor iedereen, waarbij elke vorm van discriminatie zal worden bestreden.