In Memoriam: Rinus Vermeer

27 februari 2018 22:15

Afgelopen maandag bereikte ons het droeve nieuws dat Rinus Vermeer op 76 jarige leeftijd is overleden. Rinus was een clubman in hart en nieren, die vaak op Den Uilendonck was te vinden. Hij begon bij onze vereniging als jeugdleider, gevolgd door het leiderschap bij het vrouwenteam en het 6e elftal. Later ging Rinus zich bekwamen in het vak van scheidsrechter en hij floot zowel op zaterdag als zondag menig wedstrijd bij v.v. Raamsdonk.

Ook op bestuurlijk niveau was Rinus actief en zat enkele jaren in het jeugdbestuur. Rinus was een man van weinig woorden en vond het fijn om met zijn handen te werken. Dat hij handig was, bleef binnen de club uiteraard niet onopgemerkt. Hij was bij elke bouwkundige klus op het sportpark betrokken en vervulde een spilfunctie bij grote projecten, zoals de verbouwing van de kantine en de uitbreiding van de kleedlokalen. Ook het beheer van de materialen was bij Rinus in goede handen, daarnaast deed hij ook jarenlang de belijning van de velden. Voor al zijn verdiensten kreeg Rinus in 2013 een Koninklijke Onderscheiding, hij werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Rinus bedankt voor alles wat je voor onze vereniging hebt gedaan!

Wij wensen zijn vrouw Tonnie, de kinderen en kleinkinderen, familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.