Jumbo Sparen voor je Sportvereniging van start

6 februari 2018 9:30

.

Op 7 februari gaat de actie “Sparen voor je Sportvereniging” bij JUMBO Raamsdonksveer van start. Zoals eerder al aangekondigd, doet onze vereniging, na het succes van vorig jaar, ook weer mee.

Vanaf 7 februari 2018 tot en met 27 maart 2018 ontvangen klanten bij JUMBO een sportpunt bij iedere 10 EUR aan boodschappen. Een sportpunt kan op 3 manieren aan onze vereniging worden toegekend:

-          Het punt kan ingevoerd worden via de JUMBO Sparen voor je Sportvereniging app of via www.jumbosparenvoorjesportvereniging.nl

-          Het punt kan gedoneerd worden in de display van onze vereniging in de JUMBO-winkel

-          Het punt kan gedoneerd worden in de display in de kantine van onze vereniging

Wanneer de actie op 27 maart voorbij is, heb je nog tot 3 april 2018 de tijd om resterende punten te activeren.

Mocht je gaan winkelen bij JUMBO Raamsdonksveer, denk dan aan onze vereniging en doneer de sportpunten aan v.v. Raamsdonk.

BIJ VOORBAAT DANK!