Kampioenschap Raamsdonk JO9-1

26 november 2016 16:15

.

Op zaterdag 26 november werd Raamsdonk JO9-1 kampioen van de najaarscompetitie. In deze competitie stond Raamsdonk vanaf het begin bovenaan en met zeven gewonnen wedstrijden , een gelijkspel en slechts één nederlaag had Raamsdonk in de laatste wedstrijd alles in eigen hand. Een overwinning was voldoende voor het kampioenschap. Tegen hekkensluiter TSV Gudok kwam Raamsdonk geen moment in de problemen en men stond bij rust al op een comfortabele 5-0 voorsprong. Na rust kwamen er nog 3 doelpunten bij en kon het kampioenschap worden gevierd. Als echte helden werden de spelers met vuurwerk onthaald en uiteraard mocht de rondrit door het dorp niet ontbreken met als afsluiting een gezellige samenkomst in de kantine. Spelers en kaderleden van harte gefeliciteerd!