Verslag vrijwilligersavond

12 juni 2016 10:45

.

Op zaterdag 11 juni werd het seizoen bij v.v. Raamsdonk afgesloten met een avondje voor de vrijwilligers, die zich in het afgelopen seizoen belangeloos voor de vereniging hebben ingezet. Zoals gebruikelijk werden op deze avond de jubilarissen gehuldigd en werd afscheid genomen van de leden, die (voorlopig) stoppen met hun vrijwilligerswerk bij v.v. Raamsdonk.

Vanwege hun 25-jarig lidmaatschap ontvingen Ivo Kuijpers en Toni Smits uit handen van voorzitter Jan van Oort de zilveren v.v. Raamsdonk-speld. Jos Broeders en Petro van Strien zijn 40 jaar lid en kregen een originele v.v. Raamsdonk-pennenset. Helaas was Henk Kemmeren verhinderd, hij zou worden gehuldigd voor zijn 50-jarig lidmaatschap en datzelfde gold ook voor Thijs Leijten, die liefst 60 jaar lid van v.v. Raamsdonk is. Zij worden op een later tijdstip alsnog gehuldigd. Na het formele gedeelte werd er een overheerlijk buffet geserveerd en was er voldoende gelegenheid om onder het genot van een lekker drankje gezellig na te kletsen over het  afgelopen seizoen. Het was wederom een leuke, geslaagde avond!

v.v. Raamsdonk kan terugkijken op een topseizoen met een geweldige viering van het 75-jarig jubileum, de wedstrijd tegen de ex-internationals en als klap op de vuurpijl de promotie van Raamsdonk 1 naar de 4e klasse.

Klik hier voor de foto's