Bericht van de Staatsloterij

19 november 2015 10:15

.

Raamsdonk – De mannen van v.v. Raamsdonk nemen het aanstaande vrijdag op tegen een team van ex-internationals. Op het eigen sportpark “Den Uilendonck” zal om 20.00 uur een keur aan bekende ex-internationals aan de aftrap staan. Bekende namen zoals o.a. Sjaak Swart, Ronald de Boer, Aron Winter, Bennie Wijnstekers, Rob & Richard Witschge, Barry Opdam, Martijn Meerdink en Romano Denneboom zullen acte de presence geven in Raamsdonk. Alle ex-internationals samen zijn goed voor ruim 400 interlands en ex-topscheidsrechter Dick Jol zal de wedstrijd in goede banen leiden.

v.v. Raamsdonk heeft deze bijzondere wedstrijd te danken aan hun deelname aan Gelukstreffers. Bij dit initiatief van de Staatsloterij is ieder gemaakt doelpunt een lot in de speciale Gelukstreffersloterij. v.v. Raamsdonk won de hoofdprijs en werd hiermee in oktober al verrast door Ronald de Boer, hij is ambassadeur van Staatsloterij Gelukstreffers.