Koos van Strien: 50 jaar lid

25 juni 2014 23:00

Het is inmiddels bij v.v. Raamsdonk een traditie om de jubilarissen van de vereniging te huldigen tijdens de avond voor leden van verdienste.

Dit seizoen was de vrijwilligersavond op 14 juni jl., maar helaas was jubilaris Koos van Strien, die liefst 50 jaar lid van de vereniging is, op deze avond verhinderd. Natuurlijk wilden we dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan en op woensdag 25 juni togen we naar de Griffiershof om Koos te feliciteren en de bijbehorende onderscheiding, een gouden voetbalspeld, uit te reiken.

Koos, geboren en getogen Raamsdonker, is een bekende in het dorp. Hij runde 40 jaar lang een mooie bakkerij aan de Schansstraat en was met zijn bedrijf toen ook als sponsor aan de club verbonden.

Ook nu nog is Koos een actief “baasje”. Op 80-jarige leeftijd speelt hij 3 tot 4 keer per week een partijtje tennis en in het seizoen wordt er wekelijks met een vaste maat  gebridged. Daarnaast gaat hij, als het weer het even toelaat, ook graag fietsen en wandelen samen met zijn vrouw Jo.

Koos, van harte gefeliciteerd met deze mooie onderscheiding!