Raamsdonk speelt tegen de ex-internationals

19 oktober 2015 10:45

.

Afgelopen zondag kregen de spelers en kaderleden van v.v. Raamsdonk wel een heel bijzonder cadeau aangeboden.

Wat was nl. het geval: Bij aankomst op het sportpark van Oranje Blauw’14 in Heijningen was de muziek al goed hoorbaar en tot ieders verbazing marcheerde onze plaatselijke harmonie St. Bavo op het hoofdveld. Er was ook een cameraploeg aanwezig  en in het middelpunt van de belangstelling stond niemand minder dan Ronald de Boer. Hij was namens Gelukstreffers/Staatsloterij naar Heijningen gekomen om een prijs uit te reiken. Assistent trainer Eli van Dongen wist van niets, maar hij  was wel dé gelukkige winnaar en de bijbehorende prijs was een wedstrijd van Raamsdonk 1 tegen de ex-internationals en dat werd uiteraard met luid gejuich ontvangen. Binnenkort wordt bekend gemaakt wanneer deze wedstrijd op Den Uilendonck wordt gespeeld, we houden je op de hoogte!  Het filmverslag komt eind deze week op de website van Gelukstreffers. (www.gelukstreffers.nl)

Een woord van dank voor onze harmonie St. Bavo is zeker op zijn plaats. De leden van deze vereniging kwamen “eventjes” naar Heijningen om deze prijsuitreiking muzikaal op te luisteren, klasse!

Klik hier voor de foto's

Verslag BN/De Stem:
Door Sjoerd Marcelissen

Ronald de Boer verrast voetballers Raamsdonk en ziet ze met 1-10 winnen

RAAMSDONK - De voetballers van het eerste team van voetbalvereniging Raamsdonk beleefden een onvergetelijk weekend. Niet alleen wonnen ze met 1-10 bij Oranje Blauw'14, ook werden ze verrast door het plotse bezoek van Ronald de Boer aan hun wedstrijd.

Onder begeleiding van de plaatselijke harmonievereniging Sint Bavo kwam de oud-speler van Ajax en Barcelona het veld op. De Boer kwam om de Gelukstreffers-hoofdprijs van de Staatsloterij te overhandigen, een actie waaraan amateurverenigingen mee konden doen.

"En die hoofdprijs is een wedstrijd tegen de oud-internationals'', vertelt assistent-coach Eli van Dongen. "Geweldig toch voor Raamsdonk?" Wanneer het duel tussen VV Raamsdonk en de oud-internationals wordt gespeeld, is nog niet bekend. "Waarschijnlijk eind november. Ze komen naar Raamsdonk toe, dus dat wordt een hele happening hier."

Volgens Van Dongen kwam het bezoek van De Boer als een verrassing: "Technische staf, spelers, niemand wist ervan. Slechts enkele mensen van de club waren op de hoogte." Het is nog niet duidelijk welke ex-internationals eind november zullen meedoen. In elk geval geeft Ronald de Boer acte de presence.