Verslag vrijwilligersavond

17 juni 2014 11:45

Afgelopen zaterdag werd het seizoen 2013-2014 afgesloten met een avond voor de leden van verdiensten. Het zit er weer op, al is de onderhoudsploeg nu weer druk bezig met het prepareren van de velden en het reguliere onderhoud aan de accommodatie, zodat straks bij de start van het nieuwe seizoen alles er weer piekfijn uitziet.

Vrijwilligersavond

Op zaterdag 14 juni werd het seizoen bij v.v. Raamsdonk afgesloten met een avond voor de vrijwilligers, die zich het afgelopen seizoen belangeloos voor de vereniging hebben ingezet. Om 17.00 uur werden de vrijwilligers ontvangen en na het welkomstwoord van voorzitter Jan van Oort kon iedereen genieten van een uitstekend verzorgde BBQ. Zoals gebruikelijk werden op deze avond de jubilarissen gehuldigd en werd afscheid genomen van de leden, die (voorlopig) stoppen met hun vrijwilligerswerk bij v.v. Raamsdonk.

Vanwege hun 25-jarig lidmaatschap kregen Ad van Leeuwen en Corné de Groot de zilveren v.v. Raamsdonk-speld. Ruud van Dongen is al veertig jaar lid zijn en kreeg een unieke pennenset. Koos van Strien werd gehuldigd vanwege zijn 50-jarig lidmaatschap en hij kreeg de gouden voetbalspeld uitgereikt. Ook Ben Bouwens en Wim de Groot werden in het zonnetje gezet omdat ze reeds 25 jaar zitting hebben in het bestuur.

Speciale aandacht was er voor de redactie van De Sportkoerier én haar bezorgers. Zoals eerder al is gemeld, is er na 50 jaar een einde gekomen aan de uitgifte van ons clubblad en uiteraard werd daar op deze avond bij stil gestaan.

Na het formele gedeelte was er voldoende gelegenheid om, onder het genot van een lekker drankje, gezellig na te kletsen over het  afgelopen seizoen. Het was weer een leuke, geslaagde avond!

Klik hier voor de fotoreeks