Gift Rabobank Stroom- versnellingsfonds

25 september 2015 18:00

.

In het eerste weekend van september hadden we een succesvol feestweekend van ons 75-jarig jubileum.

Sinds augustus staat er ook een grote blauwe parasol en mooie afrastering op ons terras voor de kantine. Van deze parasol is de afgelopen weekenden al gretig gebruik gemaakt door de toeschouwers. Deze parasol en afrastering is door het comité 75 jaar v.v. Raamsdonk aangeboden aan onze vereniging. Dit cadeau is mede mogelijk gemaakt door een mooie gift uit het Stroomversnellingsfonds van Rabobank Amerstreek.

Afgelopen donderdag was Toine Buijks van Rabobank Amerstreek aanwezig om de cheque te overhandigen aan voorzitter Jan van Oort en Piet Boons namens het comité. Voetbalvereniging Raamsdonk wil Rabobank Amerstreek en het comité 75 jaar v.v. Raamsdonk hartelijk danken voor dit prachtige cadeau.