Brunch voor oud-leden

9 juli 2015 10:15

.

Op zondag 6 september 2015 van 12.00 tot 14.00 uur is er een overheerlijke brunch voor onze oud-leden. Tijdens en na deze brunch kunt u uitgebreid napraten met oud teamgenoten en verenigingsleden van weleer. Onze kantine zal zo ingericht zijn dat die ook een beeld schetst van vervlogen tijden. De reünie zal zich na de brunch voorzetten, op en rond het veld zijn er diverse activiteiten, zoals onderlinge partijtjes voetbal en wellicht de aangekondigde ballonvaart. Daarna kunt u zich aansluiten in onze feesttent, waar later in de middag de trekking is van onze grote jubileumloterij. Als bijdrage voor deze dag vragen wij EUR 5,00 per persoon. (is voor deelname aan de brunch incl. twee consumpties) Overigens kunnen leden vanaf 18 jaar al vanaf 10.00 uur gebruik maken van de brunch.
Mocht u als oud-lid geen brief hebben ontvangen, benader dan uiterlijk 27 juli 2015 Ard Janssens 06-13681695.