Jubileumboek v.v. Raamsdonk

9 juli 2015 10:30

.

Ter gelegenheid van het 75-jarig jubileum van voetbalvereniging Raamsdonk verschijnt er eind augustus een circa 200 pagina's tellend jubileumboek. Daarin staat een overzicht van veel wat er in deze 75 jaar bij v.v. Raamsdonk is gebeurd. Heel veel foto's zullen de verhalen en overzichten rijkelijk illustreren. Het boek zal voor zowel jong en oud, een mooi document zijn om vaak in te kijken en herinneringen op te halen. Voetbalvereniging Raamsdonk, een club waarin successen en teleurstellingen altijd samengaan met sportiviteit, betrokkenheid en gezelligheid. Dit jubileumboek is daar een stille getuige van. Oud-leden zijn benaderd om het jubileumboek te bestellen, maar mocht u onverhoopt geen brief hebben ontvangen, benader dan vóór 27 juli 2015 Ard Janssens, 06-13681695. De leden van v.v. Raamsdonk ontvangen per gezin een boek gratis.