Cheque Rabobank Clubkas Campagne

5 mei 2015 14:30

.

Onlangs is de Rabobank Clubkas Campagne afgerond. Tussen 2 en 14 april zijn er 27.985 stemmen uitgebracht door 5.597 leden en 252 verenigingen hebben aan deze campagne van Rabobank Amerstreek meegedaan. Uiteraard deed ook voetbalvereniging Raamsdonk mee en wij zijn verheugd te kunnen mededelen dat we een bedrag van 403,00 euro hebben ontvangen. In totaal kreeg onze vereniging 225 stemmen en is hiermee de best scorende sportvereniging in onze gemeente. Wij willen alle mensen die op onze vereniging hebben gestemd hartelijk danken!

Bestuur v.v. Raamsdonk

Voorzitter Jan van Oort met de cheque van de Clubkas Campagne