Raamsdonk in slotfase onderuit bij Noordhoek

Noordhoek 1 (zon)

4e klasse C

21 november 2021 14:30

G.W.C.M. Dekkers

Sportpark Noordhoek
Kapellenhof 1
4759AN
NOORDHOEK
tel. 0168-402048

Na een vrij weekend mocht Raamsdonk aan de bak tegen Noordhoek, een ploeg die het ook moeilijk heeft en de punten evenals Raamsdonk erg goed kan gebruiken. Om Noordhoek op veilige afstand te houden, zou een gelijkspel het minimale resultaat moeten zijn. Een inspectie van het veld zorgde meteen al voor bezorgde blikken, wat lag er dat slecht bij! Ook het gemis van de trouwe supporters vanwege de coronamaatregelen was voelbaar. Vanaf het begin liep het stroperig van beide kanten. Marvin Blom kreeg namens Raamsdonk in de 18e minuut een eerste kans, maar zijn inzet werd door de doelman van Noordhoek gestopt. Even later kreeg ook Noordhoek een goede kans, maar deze inzet werd door Jari Meeuwissen gepakt. Dat waren ook wel de wapenfeiten in de eerste helft. Het was erg rommelig wat beide teams lieten zien, met een 0-0 ruststand als logisch gevolg.

Meteen na rust kreeg Marvin Blom nog een mogelijkheid, maar ook deze inzet ging er niet in. Na 60 minuten spelen ging Jordi van de Korput met een blessure van het veld, hij werd vervangen door Rick van Dortmont. Luuk Nieuwesteeg kreeg even later nog een kansje, maar hij kon de bal helaas niet voldoende vaart mee geven. In de 80e minuut maakte Daan van der Pluijm, die na een langdurige blessure voor het eerst in de basis stond, plaats voor Habert Matte. Het duel leek uit te draaien op een bloedeloze 0-0, wat gezien het wedstrijdbeeld een logische uitslag zou zijn geweest. Echter, in de 85e minuut kwam Noordhoek alsnog op voorsprong, al gebeurde dat vanuit Raamsdonk-perspectief uit buitenspelpositie. De scheidsrechter van dienst zag het echter anders en kende de treffer wel aan Noordhoek toe. In de resterende tijd was Raamsdonk helaas niet meer bij machte om de gelijkmaker te forceren. Het bleef bij 1-0 en met dit resultaat liep Noordhoek drie punten in op Raamsdonk.

Komende zondag komt WDS’19 op bezoek. Deze wedstrijd wordt om 14.30 uur gespeeld.

Opstelling: Jari Meeuwissen, Luke de Bont, Lars van Strien, Jordi van de Korput (Rick van Dortmont), Frank van Wijk, Koen de Bont, Thijn de Bont, Luuk Nieuwesteeg, Daan van der Pluijm (Habert Matte), Mathijs Kerst, Marvin Blom