Officiële opening bouwwerken

9 januari 2023 11:30

In juli 2022 werd het startsein gegeven voor de vernieuwing van het dak van de tribune én de aanbouw van een opslagruimte aan de achterzijde. Alvorens dit kon worden gerealiseerd, ging er veel voorbereidend werk aan vooraf, zoals het maken van berekeningen, het aanvragen van een vergunning en het bestellen van de benodigde materialen.

Toen dat allemaal gedaan was, gingen onze vrijwilligers met behulp van sponsors voortvarend van start en in no time stond het geraamte van de opslagruimte en lagen de nieuwe dakplaten op de tribune.

Nadat deze klus was geklaard, werd er nog een nieuw project opgestart, namelijk de bouw van een koelruimte met berging en nieuw straatwerk bij de parkeerplaats en ook hierbij werd de hulp ingeroepen van onze vrijwilligers en sponsors. In de week voor het nieuwe jaar kon ook dit project worden opgeleverd.

Afgelopen zaterdag waren alle betrokken vrijwilligers en sponsors uitgenodigd voor de officiële opening. Voorzitter Leon Hooijmaijers sprak de aanwezigen toe en schetste nog even kort de totstandkoming van deze twee projecten en sprak zijn waardering uit naar de vele vrijwilligers en sponsors die samen tot dit prachtige resultaat zijn gekomen. Een resultaat om trots op te zijn!

Het klusteam gaat weer verder met het volgende project, de entree wordt in de komende periode namelijk compleet vernieuwd en ook hiervan houden we je op de hoogte.

Onze dank gaat uit naar de volgende sponsors/leveranciers die bij deze projecten betrokken waren:

• Kees van Strien B.V. (grondwerk + levering zand)
  • John van Strien Grondverzetbedrijf (gebruik minigraver)
  • Jochem de Bont Loon- en Grondverzetbedrijf (verplaatsen dakplaten)
  • Van der Pluijm Raamsdonksveer B.V. (gebruik rijplaten)
  • BouwMat IJzervlechtbedrijf B.V. (ijzerwerk)
  • J. Knaap Sierbestrating (straatwerk)
  • Joosen Techniek (RVS zetwerk)
  • Oomes Betonboringen B.V. (doorgang tribune)
  • Aannemersbedrijf P. van Strien (steigermateriaal)
  • Rowij Bouwchemie B.V. (coating vloer)
  • P-Design B.V. (beplating tribune)