Update bouwwerkzaamheden

23 december 2022 10:45

Vandaag wordt de laatste hand gelegd aan de realisatie van een nieuwe aanbouw bij de entree op ons sportpark.

In deze aanbouw heeft Aarts Koeltechniek onlangs een nieuwe koelcel geplaatst en is de betonvloer gecoat door Rowij Bouwchemie. Joosen Techniek zorgt voor de inrichting van deze ruimte en vanmorgen zijn de mannen van J. Knaap Sierbestrating begonnen met het aanbrengen van nieuw straatwerk, zodat dit mooie project nog dit jaar kan worden opgeleverd. Een resultaat om trots op te zijn!

Veel dank gaat uit naar onze vrijwilligers én sponsors. Zonder hun hulp is dit, in deze voor alle verenigingen moeilijke tijd, niet te realiseren.

Op 7 januari a.s. volgt de officiële opening van deze nieuwe koelruimte samen met de aanbouw van de tribune.

611af88f-8484-43a8-a451-4c72abc167bb.JPG

a60d5d7d-7ec3-49bf-8c28-224a9ef4d146.JPG