Opbrengst Grote Clubactie

7 december 2022 11:00

Ook v.v. Raamsdonk deed dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie. In de afgelopen periode zijn onze jeugdleden op pad geweest om zoveel mogelijk loten te verkopen en het resultaat mag er zeker zijn! Er werden in totaal 1.054 loten verkocht en hiermee werd het mooie bedrag van 2.460,24 opgehaald. Dit bedrag komt ten goede aan het voetbalkamp dat jaarlijks voor onze jeugd wordt georganiseerd.

De fanatiekste verkopers waren:

1) Jelle van Dortmont en Lev Kuijpers
2) Timo van Bree
3) Sepp Bouwens
4) Levi Frijlink, Job den Dekker en Mats Waas

Zij namen ruim 25% van de verkoop voor hun rekening en kunnen binnenkort een leuk presentje tegemoet zien.

Uiteraard bedanken we alle verkopers voor hun hulp én de kopers van de loten die hiermee een mooie bijdrage hebben geleverd aan het voetbalkamp!

Klik hier om te controleren of je lot in de prijzen is gevallen.

Grote_clubactie_foto.JPG