Vacature Secretaris (m/v)

6 september 2022 9:30

Onze huidige secretaris, Ivo Kuijpers, heeft aangegeven te stoppen na de komende Algemene Ledenvergadering, vandaar dat het bestuur van onze vereniging op zoek is naar een nieuwe secretaris. Als secretaris ben je belangrijk voor de communicatie tussen het bestuur, leden, KNVB en andere partijen. Ben je enthousiast en flexibel, kun je begrijpelijk communiceren en zaken op schrift stellen en ben je niet bang voor een stukje eigen verantwoordelijkheid? Dan ben jij voor ons de kandidaat waarmee wij graag in gesprek komen.

Taken zijn o.a. het opstellen van de agenda, verslaglegging van vergaderingen, opstellen en versturen van correspondentie richting leden, KNVB en andere partijen. Ook bereid je de Algemene Ledenvergadering voor met de overige leden van het bestuur. Als secretaris ben je lid van het dagelijks bestuur.

Welke kennis en vaardigheden zijn nodig?

• Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Positieve en flexibele instelling
  • Teamplayer

Als secretaris dien je er tijdens het voetbalseizoen rekening mee te houden dat er regelmatig bestuursvergaderingen (1x per maand) plaatsvinden van ongeveer 2 uur. Deze vinden in de avonduren bij de vereniging plaats. Vrijwel alle overige werkzaamheden kunnen vanuit huis en op de tijd die jou het meest schikt gedaan worden.

Indien je belangstelling hebt of meer informatie wilt ontvangen, maak dit dan a.u.b. kenbaar middels een mail naar [email protected]