Uitbreiding/Renovatie tribune

28 juli 2022 11:45

Momenteel is er veel bedrijvigheid op Den Uilendonck. Naast het reguliere werk, zoals het besproeien en onderhoud van de velden, snoeiwerk, schilderwerk en schoonmaak van de kantine zijn onze vrijwilligers van het onderhoudsteam druk in de weer met de uitbreiding van de tribune. Er komt namelijk een nieuwe aanbouw voor opslag aan de achterzijde van de tribune, daarnaast wordt ook het dak vernieuwd. Een flinke klus dus!

In de afgelopen weken zijn de voorbereidingen getroffen, zoals het verplaatsen van de containers, het uitzetten van de fundering en het leggen van de rijplaten m.b.v. een minigraver van John van Strien Grondverzetbedrijf.

Vanmorgen reden al op tijd een graafmachine met tractor + kipper, die beschikbaar zijn gesteld door Kees van Strien Groen, Grond en Infra, het sportpark op om de fundering uit te graven. Als dit is gedaan, kan het ijzerwerk, dat beschikbaar is gesteld door IJzervlechtbedrijf BouwMat, erin en de fundering worden gestort.

Met dank aan de bovengenoemde bedrijven voor hun steun en uiteraard ook dank aan onze vrijwilligers, het is toch een grote klus waar veel bij komt kijken.