Wie komt ons helpen?

12 juli 2022 10:45

Met ingang van het nieuwe seizoen zoeken we versterking voor ons onderhoudsteam, maar ook de kantinegroep kan een helpende hand héél goed gebruiken.

ONDERHOUDSTEAM:

Dit is een hechte groep vrijwilligers welke ons sportpark piekfijn onderhoudt. Op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend zijn deze vrijwilligers present om allerlei klusjes op Den Uilendonck te klaren. Om dit te kunnen blijven doen, is versterking meer dan welkom! Heb je interesse en wil je bijvoorbeeld eerst een ochtend meelopen? Dat kan natuurlijk, je bent van harte welkom!

Meld je voor meer informatie op één van de hierboven genoemde dagen op het sportpark of stuur een mail naar [email protected]

KANTINEGROEP:

Ook de kantinegroep is op zoek naar vrijwilligers die een bardienst willen draaien.

De werkzaamheden van een kantinemedewerker (bar) bestaan o.a. uit:

* het verkopen van koffie, frisdrank, wijn en bier

* het bedienen van de kassa, inclusief het op eenvoudige wijze verwerken van PIN betalingen

Kenmerkend aan jou is:

Je draagt v.v. Raamsdonk een warm hart toe. Je vindt het leuk om veel mensen te ontmoeten en om samen te werken met anderen die net als jij als vrijwilliger actief zijn. Je vindt het niet erg en wellicht juist leuk om cruciaal te zijn voor de sfeer en gezelligheid en voor één van de belangrijkste financiële inkomstenbronnen van de club.

We vragen:

Wij werken in principe met vaste roosteruren. De tijden van de bardiensten zijn op woensdag- en donderdagavond van 20.00 tot 23.00 uur en op zondag van 12.30 tot 19.00 uur.

Je kunt de frequentie van aanwezigheid in overleg zelf bepalen.

Leeftijd 16+ jaar

Je krijgt:

Een vrijwilligersvergoeding en enorm veel waardering van onze leden, bezoekende teams, toeschouwers en andere v.v. Raamsdonk vrijwilligers. Je leert ineens veel leuke mensen kennen die net als jij ook anderen graag helpen.

Lijkt het je leuk en zie je jezelf al in deze mooie en voor onze vereniging belangrijke rol? Neem dan contact op met de kantinebeheerder Kirsten van der Koog (06-22958084) of stuur een mail naar [email protected]