Aanvulling regels corona protocol

2 oktober 2020 9:45

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen rondom het coronavirus heeft ook onze vereniging de regels moeten aanpassen. Hieronder volgen de aanpassingen voor onze vereniging:

JEUGD

• Geen toeschouwers welkom bij zowel trainingen als wedstrijden. Het is dus de bedoeling om de kinderen bij de poort af te zetten en weer op te halen.
  • Bij thuiswedstrijden is het de bedoeling dat er per team 1 leider, 1 coach en 1 vlagger/spelbegeleider aanwezig is.
  • Bij uitwedstrijden gaan maximaal 5 begeleiders/chauffeurs mee per team.
  • Van de uitspelende vereniging zijn maximaal 5 begeleiders/chauffeurs welkom op ons sportpark.
  • In de rust zorgt de vereniging voor ranja of thee. Deze zal door leiders opgehaald kunnen worden bij scheidsrechterslokaal 1 (bij de ingang van de bestuurskamer).
  • Voor begeleiders, ook van de bezoekende vereniging, zal er koffie of thee geschonken worden.
  • Na de training of wedstrijd is het de bedoeling om zo snel als mogelijk het sportpark weer te verlaten. Onze kleedkamers zijn wel open, maar het advies vanuit ons is om in deze tijd thuis te douchen.
  • Bij alle wedstrijddagen zal er een corona-verantwoordelijke aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden en voor vragen.

SENIOREN

• Geen toeschouwers welkom bij zowel trainingen als wedstrijden.
  • Bij wedstrijden mogen alleen personen aanwezig zijn die op het wedstrijdformulier staan, dus spelers, leiders, coach, verzorger en assistent-scheidsrechter.
  • Kleedkamers zijn open en er mag gedoucht worden, maar het advies is om thuis te douchen en na de training of wedstrijd het sportpark zo snel als mogelijk te verlaten.
  • Na afloop van je eigen wedstrijd is het niet toegestaan om bij een andere wedstrijd op het sportpark te blijven kijken.
  • In de rust zorgt de vereniging voor thee. Deze zal door leiders opgehaald kunnen worden bij scheidsrechterslokaal 1 (bij de ingang van de bestuurskamer).
  • De kledingtassen worden opgeslagen in scheidsrechterslokaal 1 omdat de kantine dicht moet blijven. Deze tassen kunnen voorafgaande aan de wedstrijd door de leider worden afgehaald.

Regels kunnen per vereniging verschillen. Vaak staat op voetbal.nl of in de voetbal-app een link met de regels van de vereniging waar je naar toe gaat. Kijk daar naar voor je gaat!